مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-25پزشكي

«قرارگاه راهیان پیشرفت» برای شبکه سازی نخبگان تشکیل می شود


مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل «قرارگاه راهیان پیشرفت» برای شبکه سازی نخبگان خبر داد.

- مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل قرارگاه راهیان پیشرفت برای شبکه سازی نخبگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر مهدی باقری با اعلام این خبر گفت: در نظرداریم نخبگان را به صورت تخصصی دراین قرارگاه دعوت کرده و در هرفصل تحت عنوان یک رویداد خاص ازظرفیت دانش آموختگان برای حل کاربردی مشکلات حوزه سلامت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نخبگان دانشگاهی از رشته های مختلف وزارت بهداشت و متخصصان بین رشته ای حوزه سلامت درزمینه های بهداشت، درمان و غذا و دارو به صورت عملیاتی در این قرارگاه فعالیت خواهند داشت، افزود: درنظر داریم با شناسایی ظرفیت جوانان نخبه و بهره گیری ازحضوراستادان متدین و متعهد در زمینه تولید دارو ، تجهیزات و حل مشکلات نظام سلامت، اهداف این قرارگاه را محقق سازیم.

باقری با اشاره به تامین اعتبار وسرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای طرح های عملیاتی قرارگاه راهیان پیشرفت، افزود: تمام تلاش ما این است تا تولیدات داخلی در راستای ارائه خدمات سلامت به جامعه توسعه یابد و ارتباط بین دانشگاه وصنعت تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قرارگاه راهیان پیشرفت» برای شبکه سازی نخبگان تشکیل می شود

«قرارگاه راهیان پیشرفت» برای شبکه سازی نخبگان تشکیل می شود