مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-25حوادث

دستگیری میوه فروشی که در فضای مجازی کلاهبرداری کرد


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از اخذ اظهارات مال باختگان این پرونده موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از خرید میوه از یک میوه فروش سیار در تهران حسابشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری میوه فروشی که در فضای مجازی کلاهبرداری کرد

دستگیری میوه فروشی که در فضای مجازی کلاهبرداری کرد