مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-25حوادث

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در مرز دوغارون تایباد


جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: تعداد زیادی تجهیزات پزشکی قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد در مرز دوغارون کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سرهنگ محمود پارسافر در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق به کشف 390 قلم تجهیزات و مواد پزشکی شدند که کارشناسان ارزش آنها را 18 میلیون و 500 هزار تومان براورد کرده اند.

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: این میزان کالای کشف شده شمال 180 عدد تجهیزات دندانپزشکی و 210 عدد نخ بخیه بوده که توسط ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور هنگ مرزی تایباد کشف و ضبط شد.

  وی ادامه داد: این تجهیزات و اقلام پزشکی از یک تبعه افغانستانی کشف شد که در حال خروج از مرزهای کشور بود.

  سرهنگ پارسافر بیان کرد: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد می زند که مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با توجه به این مسئله در برابر این پدیده شوم ایستاده اند.

  جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانی فراجا با اشرافیت اطلاعاتی در جهت جلوگیری از وقوع قاچاق، به احدی اجازه قانون شکنی نخواهند داد.

  پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور در مسیر تایباد-پایانه مرزی دوغارون قرار دارد و اولین ایست و بازرسی ایران در هنگام ورود از کشور افغانستان به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در مرز دوغارون تایباد

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در مرز دوغارون تایباد