مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-25اقتصادي

فروش 5 ملک آموزش وپرورش همدان برای مولدسازی اموال دولت


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان گفت: پنج مورد از املاک آموزش وپرورش استان قابلیت فروش در طرح مولدسازی اموال دولت را دارند که هزینه فروش آن ها صرف تکمیل پروژه های ناتمام خواهد شد.

- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان خبرداد فروش 5 ملک آموزش وپرورش همدان برای مولدسازی اموال دولت ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان گفت: پنج مورد از املاک آموزش وپرورش استان قابلیت فروش در طرح مولدسازی اموال دولت را دارند که هزینه فروش آن ها صرف تکمیل پروژه های ناتمام خواهد شد.

رضا زارعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مولدسازی دارایی های دولت در حوزه تعلیم و تربیت، ثروت آفرینی است و تسریع در اجرای مولدسازی سبب تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد شد.

زارعی تصریح کرد: کمیته مولدسازی در وزارت آموزش وپرورش شکل گرفته و در سطح استان نیز 48 مورد از املاک آموزش وپرورش در سامانه سادا ثبت شده است که از این موارد برای 25 مورد، کد سادا ثبت شده و پنج مورد قابلیت فروش پیدا کردند.

وی ادامه داد: این پنج مورد، مورد تایید کارشناسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بودند و به تصویب شورای آموزش وپرورش منطقه، شهرستان یا نواحی رسیدند و قابلیت فروش پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 5 ملک آموزش وپرورش همدان برای مولدسازی اموال دولت

فروش 5 ملک آموزش وپرورش همدان برای مولدسازی اموال دولت