مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-25سياسي

روز پاسدار، جانباز و آزادگان مبارک


در آغازین روزهای ماه شعبان معظم، میلاد با سعادت، حضرت امام حسین، باب الحوائج ابوالفضل العباس و حضرت امام سجاد علیهم السلام، به ترتیب روزهای: پاسدار ، جانباز و آزادگان نام گرفته است، به همه بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت باید گفت.

صاحب این قلم که دوسال سربازی را از آذرماه 1358 تا آذرماه 1360 اغلب مناطق عملیاتی، میان برادران ارتشی، تیپ 84 خرم آباد ، گردان 182 ، دسته خمپاره انداز ، افتخار حضور داشته و بعد از انقضای خدمت سربازی ، چند مرحله نیز به عنوان طلبه در لشکرهای 25 کربلای مازندران ، 5 نصر خراسان و 31 عاشورای آذربایجان ، عملیات های مختلف ، کنار برادران سپاهی و بسیجی مفتخر بودم؛ فی الجمله از آنها اعم از ارتشی، سپاهی و بسیجی به جز صفا، صداقت، اخلاص ، ایثار ، فداکاری ، عشق ، ایمان و تقوا ، سراغ نداشته و ندارم.

آن روزها رزمندگان ، چقدر با هم یک دل و همنوا بودند، وقتی وارد اردوگاه ها ، موقعیت ها و مناطق جبهه و معرکه جنگ می شدی از کینه ، کدورت ، حسادت و خصومت شخصی خبری نبود، هرچه بود، از فضائل اخلاقی ، کرامت های انسانی و تجیلات رحمانی به چشم می خورد .

همه سعی می کردند ، اولین نفری باشند که در خط مقدم حضور دارند و از میدان مین عبور کنند و بر سر این حضور و تقدم ، مسابقه و مشارطه می گذاشتند ، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پاسدار، جانباز و آزادگان مبارک

روز پاسدار، جانباز و آزادگان مبارک