مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-25حوادث

کشف 764 فقره انواع سرقت ها در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از کشف 764 فقره انواع سرقت ها در این استان خبر داد و گفت: با کشف این تعداد فقره سرقت در گیلان 572 نفر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عزیزالله ملکی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به جدیت پلیس در راستای دستگیری سارقین و کاهش سرقت ها، اظهار کرد: کشف سرقت های مهم و جزیی در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد و در این راستا افراد زیادی دستگیر شدند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در گیلان، افزود: این قرارگاه از تاریخ 25 بهمن الی 5 اسفند به مدت 10 روز در استان گیلان تشکیل شد و دستاوردهای خوبی هم با همراه داشت.

فرمانده انتظامی گیلان از کشف 90 فقره سرقت منزل و دستگیری 105 نفر در این استان خبر داد و اضافه کرد: در راستای اجرای قرارگاه مبارزه با سرقت، 158 فقره سرقت اماکن دولتی کشف و 48 نفر در این راستا دستگیر شدند.

سردار ملکی از کشف حدود 200 فقره کابل و تجهیزات برق رسانی در گیلان خبر داد و بیان کرد: در راستای کشف سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی 104 نفر دستگیر شدند.

وی از کشف 2 سرقت مسلحانه در گیلان خبر داد و افزود: با کمک عوامل انتظامی و پلیس آگاهی استان، سارق مسلح دستگیر و سلاح مورد نظر کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 764 فقره انواع سرقت ها در گیلان

کشف 764 فقره انواع سرقت ها در گیلان