مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-25ورزشي

جوانان برتر گلستان تجلیل می شوند/ «یامین پور» مهمان ویژه جشن روز جوان


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از برپایی جشن روز جوان در 14 شهرستان استان خبر داد و گفت: در هفته جوان جوانان برتر گلستان تجلیل می شوند.

- جوانان برتر گلستان تجلیل می شوند/ یامین پور مهمان ویژه جشن روز جوان ایسنا/گلستان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از برپایی جشن روز جوان در 14 شهرستان استان خبر داد و گفت: در هفته جوان جوانان برتر گلستان تجلیل می شوند.

حامد ملاحسنی امروز شنبه 6 اسفند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته جوان در گلستان اظهار کرد: 11 الی 17 اسفند ماه به عنوان هفته جوان نامگذاری شده که برنامه های ما در سطح استان نیز از پنج شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با شعار محوری جوان آیینه گلستان برنامه های متعددی به مناسبت هفته جوان در استان گلستان برگزار می شود، افزود: 700 هزار جوان 18 تا 35 سال در استان گلستان وجود دارد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه همه سعی ما تدارک بسته خدمات اجتماعی مطلوب در هفته جوان برای جوانان است، تصریح کرد: سعی ما این است در هفته جوان، جوانان برتر و خلاق گلستانی شناسایی و تجلیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان برتر گلستان تجلیل می شوند/ «یامین پور» مهمان ویژه جشن روز جوان

جوانان برتر گلستان تجلیل می شوند/ «یامین پور» مهمان ویژه جشن روز جوان