مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-25اقتصادي

انتقاد فرماندار بویراحمد از وضعیت اتاق اصناف/ با این شرایط بازار مدیریت نمی شود


فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اتاق اصناف چند ماهی است که غیرقانونی فعالیت می کند خواستار برگزاری انتخابات اصناف در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: اتاق اصناف چند ماهی است که به صورت غیرقانونی فعالیت می کند از طرفی چند سالی است که همین اعضا در اتاق اصناف حضور دارند و با این شرایط نمی توان بازار را کنترل کرد.

فرماندار بویراحمد خواستار برگزاری انتخابات اتاق اصناف قبل از عید نوروز شد و افزود: هر چه سریعتر افراد جدیدی انتخاب شود تا بتوانیم فکری به حال بازار کنیم.

وی بیان کرد: قبلا یاسوج شهر ارزانی بود اما در حال حاضر به دلیل نبود نظارت، یک قوطی کبریت  در مرکز کهگیلویه وبویراحمد از کل کشور گرانتر است و با این شرایط نمی توان با اتاق اصناف فعلی کار کرد.

مهدوی مطلق بیان کرد: برای تغییر و تحول در اتاق اصناف خیلی دیر شده اما هر چه سریعتر و تا قبل از نوروز انتخابات برگزار شود.

در ادامه کریم روزبهان رییس سازمان صمت از آمادگی این سازمان برای برگزاری انتخابات اتاق اصناف خبر داد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم بر برگزاری هر چه سریعتر انتخابات اتاق اصناف تاکید کرد و گفت: تیم جدید و تازه نفس اتاق اصناف برای نظارت بر بازار ایام عید و ماه مبارک رمضان تشکیل و این شرایط را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار بویراحمد از وضعیت اتاق اصناف/ با این شرایط بازار مدیریت نمی شود

انتقاد فرماندار بویراحمد از وضعیت اتاق اصناف/ با این شرایط بازار مدیریت نمی شود