مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-25اقتصادي

بیش از 5.9 میلیارد دلار کالا از خوزستان صادر شد


ناظر گمرکات خوزستان از صادرات 5 میلیارد و 923 میلیون و 543 هزار دلار کالا از گمرکات استان در 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: میزان واردات در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

- ایسنا/خوزستان ناظر گمرکات خوزستان از صادرات 5 میلیارد و 923 میلیون و 543 هزار دلار کالا از گمرکات استان در 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: میزان واردات در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

بهروز قره بیگی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آمار صادرات از گمرکات خوزستان اظهار کرد: در 11 ماهه امسال 5 میلیارد و 923 میلیون و 543 هزار دلار کالا از گمرکات استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تقریبا ثابت بوده است.

وی افزود: ارزش وزنی این میزان صادرات 15 میلیون و 165 هزار تن است که از گمرکات استان خوزستان به خارج از کشور صادر شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد به لحاظ وزنی رشد داشته است.

ناظر گمرکات خوزستان در خصوص عمده محصولات صادراتی از گمرکات استان تصریح کرد: مواد پتروشیمی، محصولات کشاورزی، فولاد، مصالح ساختمانی، وسایل مکانیکی و الکترونیکی، آبزیان پرورشی و مواد غذایی از مهمترین اقلام صادراتی از گمرکات خوزستان هستند.

کاهش 12 درصدی میزان واردات قره بیگی عنوان کرد: کشورهای امارات متحده عربی، عراق، چین، جنوب شرق آسیا، ترکیه، روسیه، افغانستان و پاکستان مقاصد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5.9 میلیارد دلار کالا از خوزستان صادر شد

بیش از 5.9 میلیارد دلار کالا از خوزستان صادر شد