مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-25فرهنگي

اکران محصول مشترک ایران و ژاپن در گروه هنر و تجربه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم سینمایی «معجره بناسان» به کارگردانی و تهیه کنندگی حبیب احمدزاده از سوم اسفند در سینما های منتخب «هنروتجربه» اکران شده است.

- پوستر فیلم سینمایی معجزه بناسان همزمان با اکران فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم سینمایی معجره بناسان به کارگردانی و تهیه کنندگی حبیب احمدزاده از سوم اسفند در سینما های منتخب هنروتجربه اکران شده است.

معجزه بناسان فیلمی به نویسندگی حبیب و زینب احمدزاده محصول مشترک ایران و ژاپن است که در چهار کشور ایران، ژاپن، اتریش و عراق فیلمبرداری شده و بازیگرانی، چون شیزوکو تسویا، گرهارد فرایلینگر، نوریوکی آساکورا و محمود بنکدارنیا، سارا اسماعیل طلای و پرویز پرستویی در آن بازی می کنند.

احمدزاده این فیلم را برای قدردانی از شیزوکو تسویا زنی ژاپنی ساخته که به درمان سربازان ایرانی شیمیایی شده در جنگ کمک کرده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: بناسان غول چراغ جادو حین اخراج از زمین شرط فرشته ای را می پذیرد تا با کمک آهنگسازی به نام اساکورا دوباره با معجزه ای، امید را به انسان ها برگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران محصول مشترک ایران و ژاپن در گروه هنر و تجربه

اکران محصول مشترک ایران و ژاپن در گروه هنر و تجربه