مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-25ورزشي

بارقه امید برای تیم شهرداری ارومیه


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون والیبال طی اطلاعیه ای تیم باشگاه شهرداری ارومیه را با باخت فنی جریمه کرده است و طی جلسه ای فدراسیون والیبال قول مساعد داد که راهکاری برای این مسئله پیدا خواهد کرد.

-  وحید جلال زاده نماینده ی مردم ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص اعلام مراتب اعتراض باشگاه شهرداری ارومیه به فدراسیون والیبال اظهار داشت: ارومیه به دلیل حضور بازیکنان خود در تیم ملی، سر مربی هایی که تقدیم جامعه ی والیبال کرده، پایتخت والیبال آسیا بوده است.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی سر آمد رشته های ورزشی رشته ی والیبال است فلذا حفاظت از این تیم برای همه ی مسوولین لازم و ضروری است.

جلال زاده تصریح کرد: در سال گذشته و اوایل امسال اتفاقاتی که در مدیریت شهرداری و شورای شهر رخ داد که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شهرداری شد و تیم شهرداری ارومیه از این مشکلات بی نسیب نماند به طوری که این تیم در آستانه ی حذف از لیگ برتر قرار گرفت.

نماینده ی مردم ارومیه خاطرنشان کرد: باید از اعضای محترم شورای شهر، شهردار و استاندار تشکر کرد چرا که در مقطع بسیار حساس به داد تیم شهرداری ارومیه رسیدند و نقدینگی لازم برای ماندن در لیگ برتر را به این باشگاه تزریق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه امید برای تیم شهرداری ارومیه

بارقه امید برای تیم شهرداری ارومیه