مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-25بين الملل

متحد پوتین به پکن می رود


سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که رییس جمهور بلاروس از 28 فوریه تا دوم مارس (9 تا 11 اسفند ماه) به چین سفر رسمی انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که اخیرا چین یک طرح 12 ماده ای برای حل و فصل بحران اوکراین ارائه داده است، الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس و متحده روسیه قرار است هفته آینده به پکن برود.

منابع رسانه ای از پکن خبر دادند که وزارت خارجه چین روز شنبه (امروز) تاریخ سفر رسمی الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس به پکن برای دیدار با مقام های چینی را اعلام کرد.

بنا بر گزارش گلوبال تایمز ، هوآ چونیینگ سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که رییس جمهور بلاروس از 28 فوریه تا دوم مارس (9 تا 11 اسفند ماه) به چین سفر رسمی انجام می دهد.

اعلام تاریخ سفر لوکاشنکو به چین در شرایطی انجام شده که بلاروس به عنوان متحد روسیه همواره از مواضع مسکو در جنگ اوکراین حمایت کرده است.

اعلام سفر متحد ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به چین در شرایطی انجام شد که بعد از سفر مقام ارشد پکن به مسکو و دیدار او با رییس جمهور روسیه، پکن طرحی 12 ماده ای برای حل و فصل بحران اوکراین ارائه داد.

طرح 12 ماده ای که توسط طرف چینی ارائه شده شامل درخواست برای کاهش تنشها در گام اول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متحد پوتین به پکن می رود

متحد پوتین به پکن می رود