مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-25سياسي

دیدگاه جمیله کدیور درباره مسموم شدن دختران دانش آموز


اظهارنظرهای ضد و نقیض برخی مقامات نیز به نگرانی مردم دامن زده است.

در چنین مواقعی انتخاب یک سخنگوی مطلع و مسلط به همه جوانب موضوع و اطلاع رسانی مرتب و دقیق از اقدامات و پیگیری ها و نتایج بررسی های به عمل آمده و توصیه به سکوت مسئولان پرحرف و بی اطلاع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جمیله کدیور در روزنامه اطلاعات نوشت: در حالی که نزدیک به سه ماه از اولین مورد مسمومیت دختران دانش آموز به تاریخ نهم آذر در هنرستان نور یزدانشهر قم می گذرد، مشابه این اتفاق طی این سه ماه در بیش از چهل مدرسه قم رخ داده است و بیش از 400 دانش آموز با علایم مسمومیت به مراکز درمانی قم مراجعه کرده اند.

 همچنین در شهرهای بروجرد، ساری، اردبیل و تهران نیز شاهد مسمومیت دانش آموزان در مدارس بوده ایم که به جز مورد تهران که بر اثر اسپری حشره کش اعلام شده، بقیه ناشی از عوامل دیگر رخ داده است.

در این میان،آنچه مسمومیت های مدارس قم را متفاوت از موارد دیگر می کند، تعدد و استمرار زنجیره ای مسمومیت در مدارس دخترانه بوده است که آخرین مورد آن روز چهارشنبه سوم اسفند با مسمومیت 15 دانش آموز دختر رخ داد.

اریسا بهترین هدیه سازمانی برای کارمندان شما اریسا بهترین هدیه سازمانی برای کارمندان شماپیشنهاد امروزyektanet-logo-sign البته معدود مواردی از مسمومیت دانش آموزان مدارس پسرانه نیز اعلام شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه جمیله کدیور درباره مسموم شدن دختران دانش آموز

دیدگاه جمیله کدیور درباره مسموم شدن دختران دانش آموز