مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-25اقتصادي

برخورد با اخلالگران بازار ارزاق عمومی در مهرستان


رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان گفت: با سودجویان و سوداگران بازار در بحث ارزاق عمومی شهروندان از طریق مبادی قانونی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهرستان، امروز هادی نجاری با ایجاد کارگروهی  متشکل از، بازرسان اداره جهاد کشاورزی،نماینده فرمانداری، اداره صنعت و معدن، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتحادیه خواربار فروشان از انبارهای  مواد  غذایی سطح شهرستان بازدید کرد.

  رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان افزود: هدف از تشکیل کارگروه  صیانت از حقوق عامه و حمایت از حقوق شهروندی و نظارت بر نحوه صحیح توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار از قبیل برنج، روغن، شکر، گوشت بر اساس نرخ مصوب یارانه ای می باشد هادی نجاری تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان شهروندان دغدغه ای در تهیه مایحتاج ضروری خود به نرخ مصوب نداشته باشند به همین منظور مراکز توزیع در شهرستان با نظر اکثریت اعضای کارگروه تعیین و سپس بر اساس نظام توزیع تعریف شده کالاهای تعیین شده به قیمت یارانه ای با نصب اعلامیه در محل تحت نظارت بازرسان توزیع خواهد شد.

   وی خاطر نشان کرد: که با سودجویان و سوداگران بازار در بحث ارزاق عمومی شهروندان از طریق مبادی قانونی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اخلالگران بازار ارزاق عمومی در مهرستان

برخورد با اخلالگران بازار ارزاق عمومی در مهرستان