مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-25سياسي

برای پیروزی در نبرد جهانی، نباید به چنددستگی تن بدهیم


اگر می خواهیم در نبرد جهانی جان سالم به در ببریم، تن به چند دستگی ندهیم زیرا نقشه دشمن تفرقه بینداز و حکومت کن است و نباید قربانی شویم؛ - ایسنا/کرمان استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر می خواهیم در نبرد جهانی جان سالم به در ببریم، تن به چند دستگی ندهیم زیرا نقشه دشمن "تفرقه بینداز و حکومت کن" است و نباید قربانی شویم؛ ما نیاز به وحدت و همدلی و هوشمندی داریم.

معصومه حکیمیان شامگاه پنجم اسفندماه در جشن اعیاد شعبانیه در حسینیه ثارالله کرمان اظهار کرد: تاریخ مردم تلاشگر و هوشمند کرمان به دو بخش قبل و بعد از شهادت حاج قاسم تقسیم می شود و عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام شایسته این استان است.

وی در ادامه بیان کرد: هر انسانی در هر کجای دنیا پای خود را روی زمین بگذارد باید تلاش کند هم حق خود و هم حق نسل آینده را بگیرد.

حکیمیان تصریح کرد: خداوند انسان متعالی را خلق کرد که می تواند جانشین خود روی زمین باشد و حق اوست که سعادتمند زندگی کند؛ اما یک قسم خورده داریم که دعوا را شروع کرده و ملتی می تواند این دعوا را پایان بدهد و برنده میدان باشد که میدان مبارزه را درست بشناسد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه باید بدانیم در جنگ نرمی که جهان در آن دست و پا می زند، کجای میدان ایستادیم؟ فرمانده ارشد کیست و ابزارها و عمله های آن چه کسانی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیروزی در نبرد جهانی، نباید به چنددستگی تن بدهیم

برای پیروزی در نبرد جهانی، نباید به چنددستگی تن بدهیم