مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-25بين الملل

آنتونوف: تعلیق روسیه در FATA اقدام خطرناکی است


آنتونوف گفت، تعلیق عضویت روسیه در گروه ویژه اقدام مالی یا همان FATF می تواند به طرز چشمگیری تلاش های جهانی را برای مقابله با پولشویی تضعیف کند.

- آنتونوف گفت، تعلیق عضویت روسیه در "گروه ویژه اقدام مالی" یا همان FATF می تواند به طرز چشمگیری تلاش های جهانی را برای مقابله با پولشویی تضعیف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرده بود که تصمیم این گروه برای تعلیق عضویت روسیه در این سازمان یک اقدام تاریخی است.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به این اقدام گفت: وزیر خزانه داری آمریکا ظاهرا در اجرای یک ابتکار عمل سیاسی شده در چارچوب یک مجمع چندجانبه طبق دستور اقدام می کند.

همه اینها غیرحرفه ای و غیرمسئولانه به نظر می رسد.

وی همچنین یادآور شد که روسیه در طول 20 سال عضویتش در این سازمان کارهای زیادی در ارتقا و پیشبرد استانداردهای موثر در حوزه مقابله با روندهای جنایی انجام داده و یکی از موثرترین و پیشرفته ترین سیستم های مقابله با پولشویی ملی را ایجاد کرده است.

سفیر روسیه در واشنگتن همچنین ادامه داد: دولت ایالات متحده از درک این مساله عاجز است که تعلیق عضویت روسیه در این نهاد گامی خطرناک است که در نهایت به فرسایش ساز و کار جهانی برای مقابله با پولشویی، تامین مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتونوف: تعلیق روسیه در FATA اقدام خطرناکی است

آنتونوف: تعلیق روسیه در FATA اقدام خطرناکی است