مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:362023-02-25اجتماعي

چگونه فرزندم اجتماعی شود؟


خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری، قطعا شما هم به عنوان والد دوست دارید فرزند شما فردی اجتماعی شود و به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کند، شما می توانید با آموزش مهارت های اجتماعی او را برای مواجهه با چالش هایش قوی کرده و برای برقراری ارتباط موثر با دیگران آماده کنید.

در اینجا فقط چندتا از مهارت هایی که به کودک شما کمک می کند بیان شده است.

دعا و نیایش برای دیگران یکی از روش های تربیت اجتماعی کودک این است که والدین در زمان دعا و نیایش برای رفع مشکلات و گرفتاری همه مردم دعا کنند طوری که کودک متوجه شود؛ و طلب خیر و برکت و سلامتی را اول برای دیگران از خدا بخواهند و بعد خود و فرزندانشان؛ با این شیوه حس مردم خواهی و نوع دوستی به کودک آموزش داده می شود و او فردی مردم دوست و اجتماعی می شود.

الگوهای اجتماعی خانواده باید در صحبت های روزمره خانوادگی نقاط مثبت و منفی روابط اجتماعی که در مردم وجود دارد مطرح کنند، مثلا بگویند فلان شخص چقدر آدم مردم دوست و خیرخواهی است، او در خیابان کار خیرخواهانه برای مردم انجام می دهد.

کودک هم تلاش می کند رفتارش را مطابق با آن ها پرورش دهد.

فعالیت های اجتماعی کودک را در فعالیت های اجتماعی و خانوادگی شرکت دهیم برای مثال از کودک بخواهیم در پذیرایی و استقبال از مهمان ها به شما کمک کند، همچنین با مشارکت دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه فرزندم اجتماعی شود؟

چگونه فرزندم اجتماعی شود؟