مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-25اقتصادي

50 میلیارد تومان برای بهسازی سه محور اصلی شهر دهدشت تخصیص یافت


دهدشت_ رییس راهداری شهرستان کهگیلویه گفت: قریب به 50 میلیارد تومان برای بهسازی محور های اصلی شهرستان در بخش پروژه های بزرگ راهداری تخصیص داده شد.

- علی دیانتی فر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با پیش بینی های انجام شده، 20 هزار متر مکعب خاکبرداری، 6 هزار متر مکعب خاکریزی و قریب به 4 کیلومتر آسفالت توسط پیمانکار پروژه راه کنجه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برآوردهای اعتباری، اظهار داشت: سه محور اصلی دهدشت به پادوک 25 میلیارد تومان، دهدشت به سوق 10 میلیارد تومان و دهدشت به قلعه رییسی 15 میلیارد تومان تخصیص داشته و به زودی با برگزاری مناقصه پیمانکار مشخص خواهد شد.

دیانتی فر با بیان اینکه ادامه روکش آسفالت در روستای های برج علیشر، امامزاده پهلوان، لیرتلخک، دارگنده، تنگ سپو، بوا و روشن آباد در بخش مرکزی کهگیلویه انجام می شود، خاطر نشان کرد: روستاهای مله خرسک، دشتک و درغک به شوتاور از بخش دیشموک نیز در برنامه آسفالت راهداری شهرستان است.

دیانتی فر با تاکبد بر اینکه جاده های روستایی بخش مرکزی یکی پس از دیگری قبل و بعد از ایام نوروز آسفالت و روکش خواهند شد، ادامه داد: برای آسفالت راه روستاهای جاورده، الگن، المور در بخش چاروسا نیز برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد تومان برای بهسازی سه محور اصلی شهر دهدشت تخصیص یافت

50 میلیارد تومان برای بهسازی سه محور اصلی شهر دهدشت تخصیص یافت