مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-25اجتماعي

چگونه فرزندم اجتماعی شود؟


قطعا شما هم به عنوان والد دوست دارید فرزندتان فردی اجتماعی شود و به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کند، شما می توانید با آموزش مهارت های اجتماعی او را برای مواجهه با چالش هایش قوی کرده و برای برقراری ارتباط موثر با دیگران آماده کنید.

- خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری، قطعا شما هم به عنوان والد دوست دارید فرزند شما فردی اجتماعی شود و به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کند، شما می توانید با آموزش مهارت های اجتماعی او را برای مواجهه با چالش هایش قوی کرده و برای برقراری ارتباط موثر با دیگران آماده کنید.

در اینجا فقط چندتا از مهارت هایی که به کودک شما کمک می کند بیان شده است.

دعا و نیایش برای دیگران یکی از روش های تربیت اجتماعی کودک این است که والدین در زمان دعا و نیایش برای رفع مشکلات و گرفتاری همه مردم دعا کنند طوری که کودک متوجه شود؛ و طلب خیر و برکت و سلامتی را اول برای دیگران از خدا بخواهند و بعد خود و فرزندانشان؛ با این شیوه حس مردم خواهی و نوع دوستی به کودک آموزش داده می شود و او فردی مردم دوست و اجتماعی می شود.

الگوهای اجتماعی خانواده باید در صحبت های روزمره خانوادگی نقاط مثبت و منفی روابط اجتماعی که در مردم وجود دارد مطرح کنند، مثلا بگویند فلان شخص چقدر آدم مردم دوست و خیرخواهی است، او در خیابان کار خیرخواهانه برای مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه فرزندم اجتماعی شود؟

چگونه فرزندم اجتماعی شود؟