مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-25حوادث

دستگیری سه خرده فروش در شهرستان تویسرکان


فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده 3 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

- سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در اجرای این طرح با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و در همین ارتباط با اجرای چند مرحله مأموریت مختلف 3 نفر از خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند افزود: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع مواد مخدر با پلیس 110 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: هر گونه کالا از جمله چوب، بدون مدارک و مجوزهای قانونی از شهرستان خارج شود از نظر ما غیر قانونی است و در صورت اطلاع و گزارش های مردمی این محموله ها توقیف می شوند.

فرمانده انتظامی تویسرکان متذکر شد: باید مراکز خرید و فروش چوب در شهرستان به صورت دقیق سامان دهی و شناسنامه دار شوند که در این صورت قاچاق چوب درختان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

نوری با تاکید بر اینکه با هم افزایی و نظارت دقیق تر دستگاه های متولی می توان از خروج بی رویه چوب درختان از شهرستان تویسرکان جلوگیری کرد خاطرنشان کرد: گاهی برخی محموله های چوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سه خرده فروش در شهرستان تویسرکان

دستگیری سه خرده فروش در شهرستان تویسرکان