مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-25پزشكي

آخرین برنامه کاری مراکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شیراز اعلام شد


بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کرونا ویروس در دانشگاه؛ نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز اعلام شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در راستای تحقق شعار هر محله_ یک پایگاه واکسیناسیون مردم شهر شیراز می توانند برای دریافت واکسن به مراکز خدمات جامع سلامت زیر و یا پایگاه های واکسیناسیون، بر اساس جدول زیر مراجعه کنند.

گروه سنی 5 تا 18 سال می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسن سینوفارم یا پاستوکووک را به عنوان دُز اول دریافت کنند و پس از گذشت 28 روز جهت تزریق نوبت دوم با همین واکسن مراجعه کنند.

واکسن نورا در افراد بالای 18 سال و در نوبت سوم و چهارم قابل استفاده است.

افراد بالای 18 سال که در نوبت اول و دوم خود یکی از واکسن های سینوفارم، برکت، بهارات یا پاستوکووک دریافت کرده اند و 3 ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند برای نوبت سوم، واکسن سینوفارم، برکت، اسپایکوژن، پاستوکووک یا نورا را دریافت کنند.

افراد بالای 18 سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن اسپوتنیک دریافت کرده اند و 3 ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند برای نوبت سوم، واکسن اسپایکوژن، پاستوکووک یا نورا را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین برنامه کاری مراکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شیراز اعلام شد

آخرین برنامه کاری مراکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شیراز اعلام شد