مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:102023-02-25ورزشي

اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی تا پایان سال


طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، ترکیب تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا بعد از پایان اردوی دوم در اواخر اسفندماه نهایی و معرفی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به تقویم اجرایی سال 2023 اتحادیه جهانی کشتی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 8 تا 13 فرودین ماه سال آینده برگزار می شود.

البته میزبانی هندوستان با توجه به اتفاقات و حواشی اخلاقی فدراسیون کشتی این کشور در ابهام قرار دارد و شورای کشتی آسیا باید از بین کشورهای قزاقستان و بحرین، یکی را به عنوان میزبان جدید انتخاب کند.

در همین راستا کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با سرمربیگری حسن رنگرز از مدتها قبل برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا برنامه ریزی کرده و در نظر دارد تیمی باانگیزه و آینده دار را راهی این میدان قاره ای کند.

هر چند هنوز ترکیب اصلی فرنگی کاران برای حضور در این مسابقات نهایی نشده، اما طبق اعلام علی محمدی مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی قرار است ترکیب نهایی اواخر اسفندماه و پس از پایان اردوی فرنگی کاران نهایی و معرفی شود.

از آنجایی که هنوز حضور هیچ فرنگی ‎کاری در رقابتهای قهرمانی آسیا قطعی نشده، کادر فنی در نظر دارد پس از دومین اردوی تیم ملی که طی روزهای 13 تا 23 اسفندماه در برگزار می شود، انتخاب نهایی خود را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی تا پایان سال

اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی تا پایان سال