مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:102023-02-25ورزشي

نتیجه تشکیل تیم ایران نوین در بسکتبال/خروجی 70درصدی برای تیم ملی!


سرمربی تیم بسکتبال «ایران نوین» در مورد خروجی این تیم بعد از گذشت 9 ماه از زمان تشکیل و آغاز به کار و همچنین برنامه های پیش رو توضیح داد.

- سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین در مورد خروجی این تیم بعد از گذشت 9 ماه از زمان تشکیل و آغاز به کار و همچنین برنامه های پیش رو توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون بسکتبال اردیبهشت ماه گذشته و همزمان با انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی (سعید ارمغانی) اقدام به تشکیل تیم ایران نوین کرد تا به جای تیم ب به عنوان یک پشتوانه برای تیم ملی فعالیت داشته باشد.

تیم بسکتبال ایران نوین از خردادماه با هدایت محمدرضا اسلامی به صورت رسمی وارد اردوهای آماده سازی شد و تا امروز که 9 ماه از تشکیل و آغاز به کار آن می گذرد اردوهای متعددی را پشت سر گذاشته و حتی در تورنمنت بین المللی هم شرکت کرده است.

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین در گفتگو با خبرنگار مهر صحبت در مورد تیمش و برنامه های اجرا شده برای آن را با اشاره به تغییر نامش آغاز کرد و گفت: حذف نام ب و استفاده از نام ایران نوین بهترین تصمیمی بود که می توانستیم در مورد این تیم اتخاذ کنیم چون تاثیر مستقیم روی نگاه بیرونی روی تیم و انگیزه خودِ بازیکنان داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه تشکیل تیم ایران نوین در بسکتبال/خروجی 70درصدی برای تیم ملی!

نتیجه تشکیل تیم ایران نوین در بسکتبال/خروجی 70درصدی برای تیم ملی!