مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 21:302023-02-24ورزشي

افتخارآفرینی کیوکوشین کاران آباده در مسابقات بین المللی


کیوکوشین کاران دختر و پسر آباده ای توانستند در مسابقات بین المللی کیوکوشین ساکاموتو 11 مدال رنگارنگ جام صلح و دوستی را از آن خود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پنجمین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین ساکاموتو جام صلح و دوستی در استان مازندران شهرستان بابل سر برگزار شد.

این مسابقات با حضو 5 کشور ایران، عراق، افغانستان، عمان و ژاپن با حضور 800 ورزشکار اقا و بانو برگزار شد.

 تیم کوکوشین ساکاموتو شهرستان اباده با 32 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرد و توانستند 4 مدال طلا و 2 مدال نقره در بخش اقایان و 1 مدال طلا و 1 مدال نقره و 3 مدال برنز در بخش بانوان به دست آورد.

نفرات قهرمان این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات سراسری ژاپن که در تیر ماه 1402 در شهر توکیو برگزار میشود را به دست اوردند.

در بخش آقایان، علی محمدی مقام اول مدال طلا، رضا رضانیا مقام اول مدال طلا، امیرعباس خجسته مقام اول مدال طلا، سید سبحان نیکو مقام اول مدال طلا، مسعود صالحی مقام دوم مدال نقره و حسین فرخی مقام دوم مدال نقره کسب کردند.

پرنیا فرامرزی مقام اول مدال طلا، پرستو سالاری مقام دوم مدال نقره، الناز یوسفی دو مقام سوم در دو بخش کاتا و مبارزه مدال برنز و فاطمه قاسمی مقام سوم مدال برنز بخش بانوان را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی کیوکوشین کاران آباده در مسابقات بین المللی

افتخارآفرینی کیوکوشین کاران آباده در مسابقات بین المللی