مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 20:202023-02-24سياسي

امروز در سطح شهر اصفهان بُعد شادی را نمی بینیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با انتقاد از اینکه در سطح شهر اصفهان بُعد شادی را نمی بینیم، گفت: این سازمان به دنبال تعریف جایگاه شادی مشروع و دارای چهار چوب از نظر شرع مقدس اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی عصر جمعه در نخستین همایش پویش مردمی لبخند با بیان اینکه ما امروز در کف شهر بُعد شادی را نمی بینیم، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان متولی اصلی تعظیم شعائر دینی تصمیم دارد که جایگاه شادی های مشروع و چهارچوب دار از نظر شرع مقدس اسلام را تعیین و تعریف کند.

وی با بیان اینکه آیا از آغاز اسلام تا امروز پیامبر رحمت، موضوع شادی را مطرح نکردند؟ خاطرنشان کرد: در کتب دینی از جمله بحارالانوار علامه مجلسی مفصل به موضوع شادی پرداخته شده اما چرا امروز نوجوانان بعنوان یکی از بخش های اصلی جامعه مطرح می کنند که آن قسمت شادی آفرینی دین کجاست؟ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: زمانیکه می خواهیم در این رابطه کاری را شروع کنیم، بسیاری حساسیت موضوع را تذکر می دهند؛ بله حساس است زیرا در حقیقت آنقدر سکوت کردیم و تماشاگر بودیم که دیگرانی که شرع را قبول نداشتند و دنبال تمدن غربی بودند، آمدند در باغ ها، رستوران ها و پارک ها جاذبه ای ایجاد کردند که جوان ما آدرس اشتباهی گرفت و دنبال مسیر غلط ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در سطح شهر اصفهان بُعد شادی را نمی بینیم

امروز در سطح شهر اصفهان بُعد شادی را نمی بینیم