مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 19:252023-02-24بين الملل

تجمع ارامنه اصفهان در اعتراض به محاصره قره باغ توسط جمهوری آذربایجان


جمعی از ارامنه اصفهان در اعتراض به بسته شدن جاده ارتباطی ارمنستان و منطقه مورد مناقشه قره باغ در کلیسای وانک اصفهان تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جمعی از ارامنه اصفهان در اعتراض به بسته شدن جاده ارتباطی ارمنستان و منطقه مورد مناقشه قره باغ در کلیسای وانک اصفهان تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

در این تجمع که نزدیک به 1100 نفر حضور داشتند پلاکاردهایی با شعارهای به محاصره آرتساخ پایان دهید ، امنیت ارمنستان امنیت ایران است ، نه به سیاست های توسعه طلبانه دولت باکو در قفقاز ، 120 هزار نفر در آرتساخ در محاصره اند و نه به کریدور تورانی ناتو در دست تجمع کنندگان قرار داشت .

در این تجمع سیپان کاشچیان اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور،خانم کریستینه وارتانیان نماینده مجلس ارمنستان و رییس مجمع نمایندگان خلیفه گری ارامنه در اصفهان و جنوب کشور حضور داشتند.

در انتهای این مراسم بیانیه ای با امضای هیأت برگزار کننده تجمع ارامنه استان اصفهان در اعتراض به محاصره غیر انسانی مردم آرتساخ (قره باغ) توسط دولت باکو قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است بیش از هفتاد روز است که شبه نظامیان وابسته به دولت علی اف تحت عنوان به اصطلاح فعالان محیط زیست در نزدیکی شهر شوشی با انسداد تنها جاده ارتباطی میان ارمنستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع ارامنه اصفهان در اعتراض به محاصره قره باغ توسط جمهوری آذربایجان

تجمع ارامنه اصفهان در اعتراض به محاصره قره باغ توسط جمهوری آذربایجان