مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 19:252023-02-24سياسي

رییس جمهور درگذشت همسر شهید مطهری را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی درگذشت همسر مجاهد شهید آیت الله مطهری را به فرزندان و وابستگان ایشان تسلیت گفت و برای آن مرحومه همجواری با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مسئلت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت همسر مجاهد شهید آیت الله مطهری تصریح کرد: این بانوی فداکار و صبور پس از سال ها همراهی مومنانه با استاد مطهری، عمر شریف خود را صرف ترویج اندیشه های والای آن شهید و ارزش های نظام اسلامی کرد و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت حاجیه خانم عالیه روحانی همسر مومنه و بزرگوار دانشمند مجاهد، شهید آیت الله مطهری (رضوان الله تعالی علیه)، موجب تأثر خاطر شد.

این بانوی فداکار و صبور پس از سال ها همراهی مومنانه با استاد مطهری، عمر شریف خود را صرف ترویج اندیشه های والای آن شهید و ارزش های نظام اسلامی کرد و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت.

اینجانب با عرض تسلیت به فرزندان و وابستگان، از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای بازماندگان معزز، صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید ابراهیم رییسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور درگذشت همسر شهید مطهری را تسلیت گفت

رییس جمهور درگذشت همسر شهید مطهری را تسلیت گفت