مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 18:502023-02-24سياسي

تراژدی عمرانی که سه دولت را پشت سر گذاشت و تمام نشد


ساختمان رها شده کتابخانه نی ریز پس از گذشت 12 سال از آغاز ساخت، همچنان در پیچ و خم تصمیم مسؤولان برای ادامه ساخت یا تخریب و جابجایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، ماجرای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان نی ریز به حدود 12 سال قبل برمی گردد، در پی تصویب نامه هیأت دولت در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس به شماره 43925/216417 مورخ4/11/1388 ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان نی ریز به تصویب  می رسد.

حکایت از این قرار است که به دنبال آماده سازی زمین مناسب در میدان دانشجو شهر نی ریز طی چندین جلسه فرمانداری وقت و نهادهای مربوطه ، انجمن کتابخانه ها و جلسات عمرانی شهرستان در سال 1390، ساختمان کتابخانه مرکزی شهرستان نی ریز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مجری به متراژ 2500 متر مربع و در سه طبقه و نیم شروع به ساخت می گردد.

  ساختمان نیمه کاره ای که با پول بیت المال و به قصد ساخت کتابخانه عمومی برای جوانان شهرستان بنا گردیده در طی بازدید شورای فنی استان فارس که متشکل از 14 نفر از مهندسان خبره می باشند به دلیل عدم مقاومت ستونهای طبقه زیرین ساختمان رد شد قصه پر غصه این تراژدی عمرانی شهر نی ریز دقبقا از زمان آغاز به ساخت و در حین ساخت با سهل انگاری پیمانکار پروژه و عدم نظارت مناسب بخش عمرانی اداره کل مذکور آغاز می گردد و کار به آنجا ختم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی عمرانی که سه دولت را پشت سر گذاشت و تمام نشد

تراژدی عمرانی که سه دولت را پشت سر گذاشت و تمام نشد