مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 18:202023-02-24سياسي

فرایند ساخت نیروگاه اتمی «کارون» آغاز شده است


عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده ایم - رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه کارون آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده ایم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران؛ محمد اسلامی در آیین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید حاج حسین خرازی، در دارخوین گفت: آنچه نام و یاد شهدا را جاودان کرده، اخلاص و تقوای آنان است.

انقلاب اسلامی در اصل انقلاب خودباوری بوده و به منظور احیای ارزش های اسلامی به وقوع پیوست و لبیکی که جوانان ایرانی به امام خمینی (ره) دادند برای احیای اسلام و با هدف تحکیم ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

رییس سازمان انرژی اتمی کشور افزود: شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید خرازی در عنفوان جوانی تا پای جان ایستادگی کردند و با اخلاص، عشق و ایمان از ولی امر زمان اطاعت کردند و توانستند شکوه و عزت آفرین شوند.

معاون رییس جمهور افزایش روزافزون موفقیت ها را در سایه اقتدا به این مکتب عنوان کرد و گفت: رمز و راز پیشرفت در این مسیر نهفته شده و همه این موفقیت ها به اذن و عنایت خداوند صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند ساخت نیروگاه اتمی «کارون» آغاز شده است

فرایند ساخت نیروگاه اتمی «کارون» آغاز شده است