مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-24بين الملل

شمال سوریه از موکب اطعام زلزله زدگان تا بیکاری هزاران کارگر جوان


فعالیت خیریه ها به زلزله زدگان در سوریه با پخت طعام و پیک های شادی برای کودکان ادامه دارد؛ در عین حال هزاران کارگر چشم امید به حمایت ها برای بازگشایی کارگاه های تولیدی دارند که بر اثر زمین لرزه کارشان متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، این روزها اخبار مربوط به تلا ش ها برای رسیدگی به وضعیت معیشت زلزله زدگان در سوریه مسرت بخش است؛ اما گزارش ها از خسارات مستقیم و غیرمستقیم این فاجعه نیز دردناک و مستلزم حمایت جامعه بین المللی برای بهبود تدریجی اوضاع مردم در کشوری است که از ده سال پیش نیز در معرض هجمه های مرگبار و ویرانگر تروریست ها و اربابان خارجی آنها قرار داشتند.

شمار قربانیان زمین لرزه مهیب ششم فوریه در استان های حلب، ادلب، لاذقیه و حماه در شمال سوریه تاکنون به 6750 نفر افزایش یافته و وضعیت سلامت صدها نفر دیگر هم وخیم است.

  با این حال خبرگزاری فرانسه دیروز پنجشنبه از فعالیت های خیریه در شهر حلب سوریه گزارش داد و گفت که این روزها ده ها نیروی داوطلب همچنان در طول روز مشغول پخت غذا هستند تا آن را بین خانواده هایی که بر اثر زمین لرزه اخیر این کشور آواره شدند، توزیع کنند.

بر اساس این گزارش، داوطلبان انجمن خیریه ساعد ، مانند زنبورهای عسل بی قرار در کندو، در زیرزمینی متعلق به یک بوستان عمومی در شهر حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمال سوریه از موکب اطعام زلزله زدگان تا بیکاری هزاران کارگر جوان

شمال سوریه از موکب اطعام زلزله زدگان تا بیکاری هزاران کارگر جوان