مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-24سياسي

سپاه در مسیر تمدن سازی و زمینه سازی ظهور سر از پا نمی شناسد


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت سر از پا نمی شناسد.

- یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت سر از پا نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین زارع کمالی، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز به مناسبت روز پاسدار اظهار داشت: نام گذاری میلاد حضرت امام حسین (ع) افتخار بزرگی برای ما پاسداران حریم ولایت بوده و بیانگر این پیام است که ما پاسداران در دفاع از دین و انقلاب اسلامی آمادگی داریم همه وجود خود را فدا کنیم.

وی با بیان اینکه لباس سبزی که پاسداران افتخار پوشیدن آن را دارند، لباس خدمتگزاری به مردم و جان فشانی در راه ولایت است، ادامه داد: خدا را شاکریم که توانستیم با پوشیدن لباس پاسداری بیش ازپیش خدمتگزار مردمی باشیم که مستحق هرگونه خدمتگزاری هستند.

مردمی که ثابت کردند هرکجا انقلاب و نظام اسلامی نیاز داشته باشد، در صحنه حضور خواهند یافت.

زارع کمالی با بیان اینکه مردم با بصیرت و ولایتمدار یزد در جنگ شناختی و جنگ ترکیبی با همه هجمه های سنگین دشمن پای کار نظام و انقلاب حاضر هستند، تصریح کرد: اگر امسال را مرور کنیم؛ مردم درصحنه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در مسیر تمدن سازی و زمینه سازی ظهور سر از پا نمی شناسد

سپاه در مسیر تمدن سازی و زمینه سازی ظهور سر از پا نمی شناسد