مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-24سياسي

دولت نگذارد سفره مردم از این کوچک تر شود


درخواست ما این است که دولت جوری وارد عرصه شود که تناسبی بین دخل و خرج مردم ایجاد شود و سفره مردم کوچک تر از این نشود.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: درخواست ما این است که دولت جوری وارد عرصه شود که تناسبی بین دخل و خرج مردم ایجاد شود و سفره مردم کوچک تر از این نشود.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تبریک میلاد فرخنده سرور شهدا حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: انتخاب مناسبی برای پاسداران انقلاب اسلامی میلاد امام حسین (ع) است تا سرمشق مناسبی برای زندگی پاسداری سید و سالار شهیدان و شهادت طلبی باشد.

وی با بیان اینکه میلاد حضرت ابوالفضل العباس پرچمدار نهضت حسینی و روز جانباز است چرا که این حضرت بهترین الگو برای جانبازان سر افراز جامعه ی ماست و همچنین میلاد سید الساجدین علی بن الحسین (ع) و روز صحیفه ی سجادیه است که لازم است که یک رویکرد جدی به این کتاب ارزشمند داشته باشیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، اظهار کرد: نظام آموزش و پرورش نظام تاثیر گذاری است که می تواند تعالی و موفقیت کشور یا خدای ناخواسته پسرفت آن را ترسیم کند و این که جایگاه کشور در موقعیت جهانی کجا قرار بگیرد واین پیشرفت یا پسرفت کشور از ابتدایی ترین مرحله ی آموزش شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نگذارد سفره مردم از این کوچک تر شود

دولت نگذارد سفره مردم از این کوچک تر شود