مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-24سياسي

سپاه مقتدرانه در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستاده است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران مقتدرانه مقابل زیاده خواهی های دشمنان و بیگانگان ایستاده است و اجازه خدشه به امنیت کشور نخواهد داد.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران مقتدرانه مقابل زیاده خواهی های دشمنان و بیگانگان ایستاده است و اجازه خدشه به امنیت کشور نخواهد داد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی 5 اسفند در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک با بیان اینکه ماه شعبان ماه انسان سازی، تحول و دعا و نیایش است، اظهار کرد: ماه مبارک شعبان با این اعیاد مبارک معطر و همراه گشته و مشام مومنین مخلص و رهروان اهل بیت عصمت و طهارت را عطرآگین کرده است.

وی افزود: ماه های رجب و شعبان دروازه ورود به ماه پر برکت رمضان هستند و باید با انجام اعمال و دستورات این ماه های با برکت خود را برای ماه میهمانی الهی آماده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ماه شعبان ماهی است که دنیایی از عظمت و معارف ناب محمدی در آن نهفته و بهره گیری از فرصت های ماه شعبان تحول آفرین است.

ماه شعبان ماه انسان سازی است، لذا بهره گیری از این ماه یک ضرورت مهم است.

دری نجف آبادی با بیان اینکه چه با عظمت است جشن های این ایام که با حضور پرشور و گسترده عاشقان و دوستداران اهل بیت برگزار می شود خاطرنشان کرد: ولادت امام حسین (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه مقتدرانه در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستاده است

سپاه مقتدرانه در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستاده است