مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-24سياسي

جنگ دشمن بر حوزه اقتصادی کشور متمرکز است/ اقتصاد مقاومتی راه علاج


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه جنگ امروز دشمن بر حوزه های اقتصادی متمرکز شده است، گفت: راه نبرد در این جنگ نابرابر روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلی این شهر ضمن بیان اینکه دشمن طی چهار دهه عمر انقلاب به روشنی دریافته که از طریق گزینه های نظامی نمی تواند بر ایران غلبه کند، ابراز داشت: امروز دشمن در اتاق های فکر خود به دنبال راه های جدید برای نفوذ در کشور ما است که این بار گزینه اقتصاد را روی میز خود پهن کردند.

وی ضمن بیان اینکه دشمن در جنگ پیش رو بر روی مسائل حوزه اقتصادی متمرکز شده است، افزود: تنها راه غلبه بر نبرد نابرابر دشمن و گذر از تحریم ها تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه های اقتصادی است که این مهم به برنامه ریزی نیز نیاز دارد.

خطیب موقت سمنان ضمن بیان اینکه با اقتصاد مقاومتی می توانیم از این توطئه دشمن به سربلندی فائق شویم، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب طی 10 سال گذشته نامگذاری شعار سال را بر روی مسائل اقتصادی متمرکز کردند و از مسئولان بارها خواستند که پیرامون آن برنامه داشته باشند تنها در این شرایط می توانیم پیروز میدان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ دشمن بر حوزه اقتصادی کشور متمرکز است/ اقتصاد مقاومتی راه علاج

جنگ دشمن بر حوزه اقتصادی کشور متمرکز است/ اقتصاد مقاومتی راه علاج