مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-24سياسي

کوچک ترین خطای دشمن را پاسخ خواهیم داد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دین اسلام توسط پیامبر پایه گذاری و به برکت قیام سیدالشهدا (ع) بیمه شد.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دین اسلام توسط پیامبر پایه گذاری و به برکت قیام سیدالشهدا (ع) بیمه شد.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (5 اسفندماه) در خطبه های نمازجمعه زنجان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت پاسدار بزرگ قرآن، سنت و اهل بیت (ع) عصمت و طهارت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: از روز اول تشکیل انقلاب، پاسداران از خیمه انقلاب و ولایت حفاظت و پاسداری کردند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جبهه های نبرد تا به امروز در عرصه خدمت رسانی به مردم را شاهد هستیم، تصریح کرد: این نیروهای انقلابی و مومن چه در مسائل امنیتی و چه در سایر حوزه ها، همواره در صحنه خدمت بودند و خدمات شایسته ای ارائه داده اند.

خاتمی با اشاره به خدمات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و اقدامات موثر سربازان اسلام در این بخش، اذعان کرد: نیروهای پاسدار قدم های بلندی در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشتند و هر زمان که لازم بوده در میدان حضور دارند.

وی با بیان اینکه پاسداران افتخارشان پاس داری از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: چهارم شعبان سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت ابولفضل العباس (ع) بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک ترین خطای دشمن را پاسخ خواهیم داد

کوچک ترین خطای دشمن را پاسخ خواهیم داد