مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-24سياسي

پاسداران از ابتدای انقلاب همواره نقش آفرینی کردند


پاسداران از ابتدای انقلاب همواره نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم در خطبه های نماز جمعه ری طی سخنانی با اشاره به نقش مؤثر پاسداران در انقلاب اسلامی و تبریک روز پاسدار گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر جا که به پاسداران در عرصه های مختلف نیاز داشت حضور یافتند و نقش آفرینی کردند، پاسداران در شهرها، مرزها، مقابله به برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه و فتنه گران حضور داشتند و به مبارزه با دشمنان پرداختند.

امام جمعه موقت ری گفت: بزرگترین افتخار برای جانبازان این کشور نیز همین است که روز میلاد بزرگ جانباز عالم حضرت ابوالفضل (ع) به نام آنان نامگذاری شده است همانگونه که بزرگترین افتخار آزادگان نیز نامیدن روز میلاد حضرت امام سجاد (ع) به نام آنان محسوب می شود.

وی ماه شعبان را دروازه ورود به ماه مبارک رمضان دانست و گفت: باید از تمام مناسبت های آن برای فیض گرفتن بیش از پیش استفاده کرد.

محمد ابراهیم با اشاره به قرار داشتن پرچم انقلاب اسلامی در دستان رهبری معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری به حکم الهی پرچم انقلاب را به دست گرفته است، فرق دولت دینی با دولت های سکولار و مادی و ظاهری این است که آنها وعده های دنیایی می دهند اما اسلام آمده است دنیایی متناسب با آخرت برای ما تأمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداران از ابتدای انقلاب همواره نقش آفرینی کردند

پاسداران از ابتدای انقلاب همواره نقش آفرینی کردند