مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-24سياسي

مشکل قرارداد پروژه راه آهن لرستان رفع شد


معاون عمرانی استانداری لرستان از رفع مشکل قرارداد پروژه راه آهن خرم آباد- اندیمشک که جزء مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان بوده، خبر داد.

- خرم آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان از رفع مشکل قرارداد پروژه راه آهن خرم آباد- اندیمشک که جزء مصوبات سفر دولت سیزدهم در استان بوده، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمدرضا دالوند در آیین گرامی داشت روز مهندس ضمن تبریک این روز یکی از موضوعات مهم در هر کشوری را بحث ساخت و ساز، عمران و آبادانی برشمرد و اظهار داشت: بخش های مختلف حوزه عمرانی با توسعه منطقه و کیفیت زندگی مردم ارتباط تنگاتنگی دارد.

پیگیری برای تکمیل پروژه های راهسازی چهارخطه در لرستان وی در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی که متوقف شده و یا روند لاک پشتی دارند، افزود: با تلاش دولت سیزدهم و پیگیری های مجدانه نماینده ارشد دولت در استان مصوبات خوبی طی سفر رییس جمهور به لرستان حاصل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت: از تعداد حدود 170 مصوبه سفر رییس جمهور به لرستان تقریباً 134 مصوبه مربوط به حوزه عمرانی بود که اتفاق خوشایندی برای لرستان محسوب می شود.

دالوند با بیان اینکه بیشتر این پروژه ها زیربنایی هستند، افزود: با توجه به مصوبات سفر در آینده نزدیک شاهد شتاب بیشتر پروژه های عمرانی در استان هستیم که نقش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قرارداد پروژه راه آهن لرستان رفع شد

مشکل قرارداد پروژه راه آهن لرستان رفع شد