مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-24اجتماعي

کاهش دید در محورهای کندوان و کیاسر/تداوم محدودیت های ترافیکی


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال، گفت: شاهد کاهش دید در جاده های کندوان و کیاسر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده های شمال، اظهار کرد: شاهد کاهش دید و مه آلودگی در محورهای کندوان و کیاسر هستیم که تاکید ما به رانندگان توجه به هشدارها و پرهیز از سرعت و سبفت های غیرمجاز است.

وی با اشاره به لغزندگی جاده های مازندران، گفت: باتوجه به شرایط جاده ها تاکید بر پرهیز از تردد های غیرضروری در جاده های شمال است.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت های ترافیکی در جاده های استان تداوم دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان تاب ادامه داد: براساس اعلام پلیس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود که باتوجه به شرایط ترافیکی، این محدودیت در دستور کار پلیس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید در محورهای کندوان و کیاسر/تداوم محدودیت های ترافیکی

کاهش دید در محورهای کندوان و کیاسر/تداوم محدودیت های ترافیکی