مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-24ورزشي

بودجه شهرداری باید واقعی شود تا پروژه ها به سرانجام برسد


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بودجه شهرداری باید واقعی باشد تا پروژه ها به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه جراره در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: از دستگاه های متولی خواستاریم در ماه شادی اهل بیت (ع) محیط شهری را برای برگزاری مراسم و جشن های شعبانیه آماده کنند.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه مسئولان برای رفع مشکلات مردم، افزود: از شهرداری بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر می خواهیم موضوعات مرتبط با بودجه 1402 به سمت و سویی برود که رضایت مندی شهروندان را با ارائه امکانات رفاهی به همراه داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به شرایط فصلی آب و هوا در این شهر، شاهد رویدادهای ورزشی هستیم، لذا شهرداری باید موضوع افزایش تعداد سالن های ورزشی ویژه بانوان را با توجه به اینکه در بودجه 1401 لحاظ شده بود، در اولویت خود قرار دهد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان دستگاه های اجرایی و صنایع غرب علی الخصوص فولاد کاوه جنوب کیش که در راستای افزایش سرانه ورزش و کاهش کم تحرکی شهروندان و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه گام بر می دارند، گفت: از مسئولان دستگاه های متولی می خواهیم که در توسعه ورزش همگانی و سلامت محور در راستای مسئولیت های اجتماعی خود مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری باید واقعی شود تا پروژه ها به سرانجام برسد

بودجه شهرداری باید واقعی شود تا پروژه ها به سرانجام برسد