مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-24سياسي

شرکت بیش از 1500 نفر در آزمون داوری و جامع شورای حل اختلاف کرمان


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: بیش از یک هزار و 500 نفر در آزمون داوری، میانجی گری و جامع شورای حل اختلاف سراسر استان کرمان شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی تقی زاده صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون داوری، میانجی گری و جامع شورای حل اختلاف در محل دانشکده فنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و 500 نفر زن و مرد در آزمون داوری، میانجی گری و جامع شورای حل اختلاف در 7 حوزه قضایی استان کرمان شرکت کردند.

وی بیان کرد: آزمون پذیرش داوری و میانجی گری در سال گذشته نیز برگزار شد که  137 نفر پذیرفته شدند و تاکنون برای 9 قاضی بازنشسته که در این آزمون شرکت کرده بودند ابلاغ صادر شده است تقی زاده یادآور شد: در سال جاری نیز 477 نفر در آزمون داوری و میانجی گری شرکت کردند که 130 نفر در حوزه میانجی و 347 نفر در حوزه داوری شامل  217 نفر داوری عمومی و 130 نفر داوری تخصصی هستند.

 وی تصریح کرد:  مصاحبه بعد از آزمون برای پذیرفته شدگان مرحله اول انجام می شود و در نهایت پذیرفته شدگان معرفی می شوند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: آزمون داوری، میانجی گری و جامع شورای حل اختلاف در حوزه های قضایی کرمان، جیرفت، بم، زرند، سیرجان، رفسنجان و بافت در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 1500 نفر در آزمون داوری و جامع شورای حل اختلاف کرمان

شرکت بیش از 1500 نفر در آزمون داوری و جامع شورای حل اختلاف کرمان