مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-24سياسي

«نیروگاه اتمی کارون» در خوزستان احداث می شود


رییس سازمان انرژی هسته ای ایران گفت: نیروگاه اتمی کارون با توان داخلی در استان خوزستان احداث می شود تا ایران اسلامی نیازی به خارجی ها در این زمینه نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسلامی شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت سرلشکر شهید حسین خرازی در شهر دارخوین شادگان با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران به معنای حقیقی کلمه کوردل هستند، افزود: آن ها فکر می کنند با فتنه گری می توانند جریان حرکت و پیشرفت موفق جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند.

وی اظهار کرد: امروز تمام اسلام در برابر همه قوای شرک قرار گرفته است و برای پیروزی جامعه، روحیه شهادت و ایثارگری نیاز است.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از خانواده خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند و هیچگاه به دنبال منافع شخصی نبودند و دلبستگی به دنیا نداشتند و امر خدا را سرلوحه کار خود داشتند.

اسلامی بیان کرد: تک تک شهدای دارای روحیات و احوالاتی در زندگی هستند که باید برای جوانان یادآوری شود و نسل جدید با راه و روش شهدا و وابستگی به قرآن و اهل بیت (ع) آشنا شوند و زندگی خود را شهدایی و در مسیر شهدا قرار دهند.

وی افزود: مردم ایران عشق به اسلام و مقام معظم رهبری دارند و در تمامی صحنه با حضور خود این مهم را ثابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیروگاه اتمی کارون» در خوزستان احداث می شود

«نیروگاه اتمی کارون» در خوزستان احداث می شود