مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-24اقتصادي

تامین مالی 45 میلیون دلاری برای 4 واحد تولیدی اردستان


بانک صنعت و معدن بالغ بر  45 میلیون یورو به صورت ارزی و 420 میلیارد تومان به صورت ریالی در قالب تسهیلات به 4 واحد صنعتی شهرستان اردستان از جمله شرکت تعاونی فولاد کویر، - ایسنا/اصفهان بانک صنعت و معدن بالغ بر  45 میلیون یورو به صورت ارزی و 420 میلیارد تومان به صورت ریالی در قالب تسهیلات به 4 واحد صنعتی شهرستان اردستان از جمله شرکت تعاونی فولاد کویر، شرکت طلاییه داران کویر زواره، نساجی مه آباد میلان و شرکت کویر مقوای اردستان ارائه کرد.

علی خورسندیان، مدیر عامل بانک صنعت و معدن به همراه معاونان خود و خرمیان، مدیر عامل بانک صنعت و معدن اصفهان، روز پنج شنبه (4 اسفندماه) به شهرستان اردستان سفر کردند.

باتوجه به حمایت های بانک صنعت و معدن از طرح های اشتغال زا در این استان، بالغ بر 45 میلیون یورو به صورت ارزی و 420 میلیارد تومان به صورت ریالی توسط بانک صنعت و معدن به 4 واحد صنعتی شهرستان اردستان از جمله شرکت تعاونی فولاد کویر، شرکت طلاییه داران کویر زواره، نساجی مه آباد میلان و شرکت کویر مقوای اردستان در قالب تسهیلات ارائه شد.

بانک صنعت و معدن به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای بخش صنعت و معدن کشور با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و استفاده از فناوری های نوین و متناسب با نیاز مشتریان و توسعه خدمات بانکداری نوین، کلیه خدمات ریالی و ارزی و بانکدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی 45 میلیون دلاری برای 4 واحد تولیدی اردستان

تامین مالی 45 میلیون دلاری برای 4 واحد تولیدی اردستان