مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-24ورزشي

از شرایط ام در تراکتور راضی هستم


مهاجم تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از شرایط خود در این تیم، تاکید کرد: چمن یادگارامام شرایط مناسبی ندارد و زمین بنیان دیزل بهتر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مهاجم تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از شرایط خود در این تیم، تاکید کرد: چمن یادگارامام شرایط مناسبی ندارد و زمین بنیان دیزل بهتر است.

مهدی هاشمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در طی تعطیلات لیگ برتر پاکو خمز فشار مناسب و بیشتری را از لحاظ آمادگی جسمانی روی بازیکنان اعمال کرده است و بازی تدارکاتی مان هم خوب بود که باعث آماده تر شدنمان برای بازی مقابل صنعت نفت شد.

وی افزود: با نظر خمز مبنی بر نامناسب بودن چمن یادگارامام موافق هستم و معتقدم زمین بنیان دیزل به مراتب بهتر از یادگارامام بوده و تنها نقص این ورزشگاه نداشتن هوادارانمان روی سکوها است.

هاشمی نژاد ادامه داد: صنعت نفت با توجه به قرارگیری در منطقه سقوط و شرایط نامناسب که دارد برای خروج از این وضعیت در بازی های خانگی شان به دنبال سه امتیاز هستند و همین موضوع کار را مقابل این تیم دشوارتر خواهد کرد، اما تراکتور هم تیم بزرگی است و در هفته های اخیر نیز نتایج خوبی کسب کرده ایم و برای پیروزی به آبادان سفر خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شرایط ام در تراکتور راضی هستم

از شرایط ام در تراکتور راضی هستم