مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 03:052023-02-23سياسي

ضرورت برخورد قانونی با تخلفات ساختمانی


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخلفات ساختمانی باید برخورد قانونی صورت گیرد و نظام مهندسی باید در زمینه کنترل ساخت و سازها با قوت به کار خود ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در مراسم بزرگداشت روز مهندسی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد در سخنانی با تبریک روز مهندسان به فعالان عرصه های مهندسی در استان و کشور اظهار داشت: مهندسان در رشته های مختلف دارای نظام های مهندسی هستند و البته برخی از رشته ها نیز فاقد این تشکل حرفه ای و صنفی اند که باید به این سمت حرکت کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مأموریت های نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: دستگاه های مختلف باید نظام مهندسی ساختمان را در راستای انجام رسالت هایش یاری کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: اگر مهندسان و سازمان نظام مهندسی ساختمان نتواند نقش خود را در عرصه ساخت و ساز به درستی انجام دهد در حقیقت جان مردم به خطر خواهد افتاد.

وی با اشاره به وقوع زلزله در کشورهای ترکیه و سوریه که با خسارت های مالی و جانی بسیاری همراه بوده افزود: اگر نظام مهندسی ساختمان نتواند رسالت خود را به درستی انجام دهد در این صورت جان مردم در خطر است و با وقوع زلزله هایی مخرب شاهد تلفات جانی و مالی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد قانونی با تخلفات ساختمانی

ضرورت برخورد قانونی با تخلفات ساختمانی