مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 02:402023-02-23فرهنگي

برگزاری کارگاه پوستر رضوی با حضور 100 هنرمند گرافیست در قم


دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی گفت: برای رشته های مختلف جشنواره رضوی کارگاه هایی برگزار می شود که در کارگاه پوستر رضوی از میان 380 داوطلب 100 هنرمند انتخاب شده و حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهدی حسینی با اشاره به برگزاری این جشنواره به میزبانی قم، اظهار کرد: از امسال تا چهار سال آینده قم میزبان این جشنواره خواهد بود و کانون هنر شیعی اجرای این جشنواره را بر عهده گرفته و بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حوزه هنری و سازمان فرهنگی شهرداری قم حامیان این جشنواره هستند.

وی اضافه کرد: چهار کارگاه متناسب با موضوعات جشنواره گرافیک پیش بینی شده که کارگاه نخست پوستر رضوی است که از سوم تا پنجم اسفندماه در قم برگزار می شود و در این کارگاه بیشتر به دنبال این بودیم تا از افرادی که تا به امروز تجربه شرکت در چنین کارگاه هایی را نداشتند، میزبانی کنیم.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی از بررسی رزومه 380 هنرمند طراح برای حضور در کارگاه پوستر رضوی خبر داد و گفت: در نهایت یکصد نفر از شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان، بندرعباس، خوزستان، ایلام، یاسوج، فارس، مشهد، تهران، البرز، قزوین و یزد در این جمع حضور یافتند و بیشترین افرادی که در این کارگاه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه پوستر رضوی با حضور 100 هنرمند گرافیست در قم

برگزاری کارگاه پوستر رضوی با حضور 100 هنرمند گرافیست در قم