مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 00:052023-02-23سياسي

معرفی برترین های نخستین جایزه ادبی ساهر در شیراز


در آستانه هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، با حضور مسئولان ملی و استانی، اختتامیه نخستین جایزه ادبی ساهر برگزار و برگزیدگان این رویداد معرفی و تجلیل شدند.

- ایسنا/فارس در آستانه هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، با حضور مسئولان ملی و استانی، اختتامیه نخستین جایزه ادبی ساهر برگزار و برگزیدگان این رویداد معرفی و تجلیل شدند.

عصر پنجشنبه چهارم اسفند و در آستانه هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، در آیینی با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان فارس، برگزیدگان نخستین دوره جایزه ادبی ساهر، معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم علاوه بر مشخص شدن آثار برگزیده این جایزه ادبی، کتاب شهید محسن جعفری به عنوان شهید شاخص امنیت فارس رونمایی شد.

در این آیین از سوی هیئت داوران، راضیه کاراندیش، فاطمه نودهی و دنیا اسکندرزاده در بخش داستان کوتاه و مهوش کشکولی، احمد خادمی، فریبا کریمی در بخش داستانک به عنوان برگزیده معرفی شدند.

اما در بخش کتاب سال امنیت، کتابی شایسته عناوین اول تا سوم تشخیص داده نشد و تنها در این بخش، مریم مقانی و وحید حُسنی به عنوان شایسته قدردانی، شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های نخستین جایزه ادبی ساهر در شیراز

معرفی برترین های نخستین جایزه ادبی ساهر در شیراز