مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 23:202023-02-23سياسي

زادروز حماسه و فضیلت


حسین (ع) درامتداد توحید، مرز نور و ظلمت وحق و باطل را با خطی از خون معین نمود و معرفتی فراتر از شهود عارفان، درک حکیمان، فهم فقیهان و دانش اندیشمندان را شکل داد تا فطرت های حق جو وسالکان حق پو با حقیقت بی زوال حکمت ومعنویت شریعت محمدی(ص) آشنا شوند.

- حسین (ع) درامتداد توحید، مرز نور و ظلمت وحق و باطل را با خطی از خون معین نمود و معرفتی فراتر از شهود عارفان، درک حکیمان، فهم فقیهان و دانش اندیشمندان را شکل داد تا فطرت های حق جو وسالکان حق پو با حقیقت بی زوال حکمت ومعنویت شریعت محمدی(ص) آشنا شوند.

فرا رسیدن سوم شعبان ومناسبت زاد روزاباعبدالله الحسین (ع) مجال دگرباره ای است تا فصاحت سیمای حقیقی زاده علی (ع) وفاطمه(س) نمایان و روایت تلاقی عقل و عشق راه به درایتی برد که انسان را شایسته لقاء الله نمود.

چرا که در آمیختگی واژه های حسین (ع) و شهادت ترسیم معقول، در کسوت محسوس متجلی ست.

در مرامنامه احرار، شهادت آستانه ملکوت است که با عقل آغاز می شود و به عشق ختم می گردد و حسین(ع) همان حقیقتی است که این دو سلوک را در بی کرانگی هستی به هم پیوند می دهد تا بعثتی هماره شکل گیرد.

حسین (ع) درامتداد توحید، مرز نور و ظلمت وحق و باطل را با خطی از خون معین نمود و معرفتی فراتر از شهود عارفان، درک حکیمان، فهم فقیهان و دانش اندیشمندان را شکل داد تا فطرت های ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادروز حماسه و فضیلت

زادروز حماسه و فضیلت