مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 20:452023-02-23سياسي

گسترش برنامه های معنوی با هدف تقویت نشاط مهدوی در جامعه


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اعیاد شعبانیه گفت: با هدف تکریم فرهنگ مهدوی آیین هفته مهدویت در استان مازندران برگزار خواهد شد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اعیاد شعبانیه گفت: با هدف تکریم فرهنگ مهدوی آیین هفته مهدویت در استان مازندران برگزار خواهد شد.

روح الله سلگی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد مهدویت مازندران با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی و اجرایی و شرکت و بیناری فرمانداران، افزود: نشاط مهدوی بخش مهم و اثربخش برنامه های فرهنگی در دیار علویان است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به تلاش معاندان برای ایجاد دوقطبی شادابی و یأس آفرینی در جامعه، خاطرنشان کرد: ایجاد شادابی و نشاط در جامعه از سیاست های محوری دولت سیزدهم است.

وی از تدارک 290 ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت هفته مهدویت در مازندران خبر داد و افزود: همزمان با عید نیمه شعبان اجتماع بزرگ منتظران در شهرهای ساری و قائمشهر برپا خواهد شد.

سلگی لزوم تقویت گرایش به معنویت را ضروری دانست و یادآور شد: ترویج شعائر دینی از جلوه های تابناک نظام اسلامی است.

در این جلسه تنی چند از فرمانداران به صورت وبیناری و نیز مسئولان دستگاه های فرهنگی و اجرایی حاضر در جلسه، برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده به مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش برنامه های معنوی با هدف تقویت نشاط مهدوی در جامعه

گسترش برنامه های معنوی با هدف تقویت نشاط مهدوی در جامعه