مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 20:002023-02-23اقتصادي

ورود و خروج کامیون های باری در مرز آستارا تسریع می یابد


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه صادرات در استان گفت: با راه اندازی سامانه نوبت دهی مکانیزه به زودی شاهد روان شدن ورود و خروج کامیون های باری در آستارا می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح سامانه نوبت دهی مکانیزه پایانه مرزی آستارا اظهار کرد: پایانه مرزی آستارا یکی از پایانه های مهم ترانزیت کالا در کشور است که نقش مهمی در توسعه صادرات گیلان و کشور دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه صادرات استان گیلان در سال جاری نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است، افزود: یکی از اهداف دولت در کشور توسعه صادرات محصولات غیر نفتی است و همین امر سبب شده تا شاهد تراکم کامیون های ترانزیتی در پشت پایانه مرزی آستارا باشیم.

وی قدیمی بودن پل مرزی میان آستارا و کشور جمهوری آذربایجان را یکی از مهم ترین دلایل تراکم کامیون های ترانزیتی در پایانه مرزی آستارا عنوان کرد و افزود: این پل تحمل ورود و خروج بیش از 250 کامیون ترانزیتی در طول روز را ندارد در حالی که بیش از یک هزار کامیون ترانزیتی در حال حاضر در پشت پایانه مرزی آستارا حضور دارند.

عباسی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی تلاش بسیاری برای الکترونیکی کردن سامانه نوبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج کامیون های باری در مرز آستارا تسریع می یابد

ورود و خروج کامیون های باری در مرز آستارا تسریع می یابد