مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 19:002023-02-23اجتماعي

آلودگی نفتی در اراضی کشاورزی غرب تبریز رو به گسترش است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: آلودگی نفتی اراضی کشاورزی منطقه غرب تبریز واقع در منطقه راه آهن رو به گسترش است و باید شناسایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد موقری روز پنجشنبه در جلسه پیشگیری از جرایم علیه بهداشت و تأمین سلامت عمومی، با بیان اینکه در چاه های مجاز آب اراضی کشاورزی منطقه مزبور آلودگی نفتی مشاهده شده است، افزود: متأسفانه این موضوع از چند سال قبل وجود دارد و لازم است متولیان امر با جدیت کامل رسیدگی کنند.

وی تاکید کرد: اداره کل راه آهن آذربایجان با رعایت حساسیت های لازم باید نسبت به تداوم تأمین آب برای کشاورزان آن منطقه در راستای کمک به فعالیت اقتصادی آنها اقدام کند.

موقری ادامه داد: طبق گزارش شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گستره آلودگی آب های زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز از سال 1389 تا سال 1401 افزایش قابل توجهی داشته است و این امر بر بهداشت و سلامت مردم، معیشت، کسب و کار کشاورزان شاغل در منطقه، تأمین آب مورد نیاز محصولات کشاورزی و در نتیجه تهدید سلامت عمومی مردم تأثیر زیادی دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت و حساسیت میزان آلودگی، موضوع در جلسه شورای پیشگیری آذربایجان شرقی مطرح و مقرر شد ضمن بررسی منشأ دقیق آلودگی، میزان دقیق آلایندگی اراضی کشاورزی و آبخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی نفتی در اراضی کشاورزی غرب تبریز رو به گسترش است

آلودگی نفتی در اراضی کشاورزی غرب تبریز رو به گسترش است